Bonny Burgess

Bonny and Spirit, playing together.

Måste nämna att kursen jag gick var väldigt bra. Det var lärorikt, jag fick tid att tänka efter och reflektera över både min hästhållning och hantering av hästar överlag, samtidigt som vi i gruppen hade riktigt, riktigt roligt under tiden. Bonny är en människa med hjärat på rätta stället! Hennes hästfilosofi går att applicera på vilken gren man än håller på med, och jag kommer säkert gå på fler kurser för henne i framtiden.
Titta gärna in på hennes hemsida här.

Nh kursen förra veckan


Mina hjärtan

luuks skrittar av efter ett dressyrpass.

Morgon i hästarnas hage

Åker man till betet under morgonen är chansen stor att man träffar på hästarna sovandes i den stora grusgropen i hagen. 
Pasha vaktar Spirit, och Ofelia vaktar sin Molly.
Ofelia & Molly.
En vacker, lite nyvaken och morgontrött Spirit.

RSS 2.0