Välkommen till vår nya blogg!

Hej!

I denna bloggen kommer du att få följa mig (Josefin) och min häst Spirit på våra små äventyr. Spirit har inte varit i min ägo särskilt länge. Jag fick jag överta henne av en kompis nu i sommar, och skälet till att det blev så är mycket sorgligt. Ni som känner oss vet varför..

 

Men, jag är väldigt lycklig över min nya vän, och ser fram emot allt vi ska göra tillsammans. För mig är det en önskan som gått i uppfyllelse, om inte den största önskan jag haft. En häst är det som stått överst på min önskelista sen jag var fem år gammal. Nu är jag tjugotvå, och har äntligen fått den fyrbenta kompisen jag så länge har drömt om.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Zofia & Shiraz

Vad kul att ni också gjort en blogg, ska bli roligt att följa er! :)

2010-08-08 @ 10:35:00
URL: http://shiraz.webblogg.se/
Postat av: Kastaom

Oho, ska bli kul att läsa om era äventyr. Om du vill kan du få göra ett inlägg om när jag travar.

2010-08-08 @ 16:11:23
URL: http://kastaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0