Blickar framåt mot det nya året

Jag nämnde för några veckor sedan att jag klurat på lite mål inför 2011. De flesta är ganska små, medan ett par är pyttelite större (för oss).

♥ Spirit ska bli mer lydig och lyssna bättre på små hjälper.
♥ Vi ska få bättre kondis (ja, både hon och jag).
♥ Jag ska träna massor på min sits och min balans, för att på så sätt förbättra Spirits balans och stabilitet. Pilatesboll och barbackaridning, here I come.
♥ Vi ska kunna göra klockrena galoppfattningar från både skritt och trav.
♥ Vi ska träna kontinuerligt för att jobba fram en bättre form och lösgjordhet i dressyren.
♥Vi ska.. *gulp*.. ställa upp i vår första hopptävling! 50, 70 eller 80-90, it doesn't matter. Jag har inga krav på varken höjd eller klass. Nu ska vi skaffa oss erfarenhet och ha roligt på vägen!
Det är dom jag tänkt ut hittills. Det kommer säkert dyka upp fler mål, och ännu fler delmål, på vägen. Jag ska även bli bättre på att föra träningsdagbok över ridningen och blogga mer om vad vi gör (mer bilder!).

Kommentarer
Postat av: Kastaom

Varför inte kötta upp delar av träningsdagboken här?

2010-12-20 @ 15:48:13
URL: http://kastaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0