Nya tränset

Åkte till stallet imorse och red ut en sväng i skogen. Mysigt! Invigde det nya tränset jag köpte i förrgår, är så nöjd med det! Dock var det svårt att få en bra bild på Spirit med det på... Inte lätt att fota med mobilen och samtidigt hålla en häst som antingen vill stå jättejättenära matte eller titta bort. Nästa vecka ska min bror hänga med och ta lite bilder på Spirit och mig som antagligen kommer att bli liite bättre!
Jag rider vanligtvis inte med nedre nosremmen då jag tycker hon fungerar bra utan.
Köpte även en ny läderrengöring som också är mjukgörande för lädret. Så lätt att använda och lädret blev riktigt snyggt efteråt. Perfekt för mig, som är väldigt lat när det kommer till putsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0