Nytt försök

Hittat tillbaka till denna bloggen igen, då wordpress gjorde mig bananas. Orkade inte blogga där då det var allmänt krångligt och tog hundra år att ladda upp en bild..
Tillbaka här med andra ord. Jag ska försöka blogga kontinuerligt, annars finns det egentligen ingen mening med att blogga överhuvudtaget. Jag har även köpt mig en ny digitalkamera, så nu ska Spirit förevigas lite oftare än förut. Kommer mest att blogga om vår vardag och träning tillsammans. Det har hänt ganska mycket med Spirit på sistone, vilket har varit krävande och tufft emellanåt. Med detta menar jag att hon själv blivit tuffare och starkare. Detta är för mig både positivt och lite negativt. Positivt i och med att hon blivit finare i kroppen, och satt rätt muskler. Negativt då hon blivit så stark och het att jag ibland inte riktigt orkar rida igenom henne utan ger upp. Men jag hoppas vi ska hitta en balans snart, där vi båda trivs.
Spirit sommaren -10. En riktig liten vildhäst.

Kommentarer
Postat av: fanny

Skriv din åsikt om hööks på min blogg!

du belönas med att ditt svar + din blogglänk kommer upp på min blogg (inför en hel del läsare)



http://ourweekday.blogg.se/2012/february/senaste-pa-hooks.html#comment



Kram!

2012-02-04 @ 22:50:31
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: Josse

Hej hej!

Yes jag har sett att bellman är till salu igen, var väldigt sugen på att ha honom också men så råkade det bli lite kaos i mitt liv så kan inte ens ha kvar Nills... främst ekonomiska vilket är ett helvete att en dröm kan förstöras så fort. Har lite kontakt med tjejen som har Bellman nu så hjälper henne lite med med säljandet, men svårt o sälja idag.

Har du häst i kalmar? tänkte om det var Janina du menade.

2012-02-05 @ 19:28:12
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-02-08 @ 00:10:42
Postat av: mamma

välkommen tillbaka.kul att kunna följa er igen,där även jag hittar er.puss josse puss spirit

2012-02-08 @ 00:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0